Fiskaren Pez


Jag, pappa och Biggan drog oss ut på isen idag för att försöka få någon fisk och grilla köörv. Själv drog jag upp 2 firrar och pappa 3...... han vann.....haha.
När jag kände att jag hade fått napp så ropade jag på pappa.

Jag tar upp fisken och stolen som jag sitter i viker ihop sig... jag faller ner på isen, firren flyger och landar bredvid mig. Tur att den inte landade på mitt ansikte säger jag bara!!!

Nu håller vi på att värma badtunnan. Ikväll blir det tacos och badning. NICE!
Ha en mysig fredag alla

Kommentarer
Postat av: Michaela

Sv; Haha ja man undrar ju varför människan annars läser min blogg :-D

2011-03-04 @ 18:11:20
URL: http://ericamichaela.blogg.se/
Postat av: Michaela

haha när jag fiskar på somrarna med mamma så vågar jag inte ens sätta masken på kroken, och hon får bryta nacken av fiskstackaren :-D

2011-03-04 @ 18:13:37
URL: http://ericamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0