Tänkte lägga av... men ångrade mig

Jag har inte bloggat på en månad och några dagar... och inte saknat det ett endaste dugg heller.
Men nu när jag har väldigt tråkigt och när jag börjar kika runt på folks bloggar känner jag saknaden lite faktiskt. Saken är den att jag tycker att det är tråkigt för att det känns som att jag skriver till, ingen, mig själv bara.  Tråkigt, men men..

Nu är det nytt år! och jag ska försöka blogga så mycket som jag kan och vill. Ska inte ge upp bloggen i första taget.

Jag har ju varit i Thailand också. Det var hur underbart som hellst. Naturen, människorna, allt var toppen. Även fast det var väldigt regnigt första veckan! När jag kom hem från Thailand hade jag lov i 10 dagar. Och jullov betyder rea, rea betyder shopping. Jag ska alltså försöka visa er smycken, kläder och massa skit som jag köpt på mig den senaste månaden hemma och i Thai.


Dagen före nyår kom jag hem. Helt slut efter en flygresa på 14 timmar.
Men körde på nyår med mina underbara vänner ändå, vad kan hindra mig liksom..? (Sova kan man ju göra i deras knän, haha) Fina raketer och skål vid tolvslaget!


Jag är tillbaka om 5min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0