lovet har börjat

Nu är det fredag och mitt lov har äntligen kommit. Överraskade mig själv med att ställa klockan på halv nio för att sedan gå ut och springa i det härliga vädret. Fick en stor och strålande sol över mig- varmt! Klocka är snart halv elva och jag har nyss kommit ut ur duschen. Känner att mina skavsår börjar komma fram efter promenaden med Emma igår...känns väldigt skönt må säga. Nej, nu ska jag slänga på mig lite kläder och mascara, sedan vet jag inte vad som händer... vad ska jag äta???? Hmm. Vid två tar jag bussen hem till min syster, ska vara barnvakt till gullungarna! Sedan följer Emma med mig hem, mat på stan är det som är planerat. Ha en bra fredag i vårsolen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0