Torsdagsmys

Ikväll kom min underbara vackra vän Mallanbrallan hem till mig och myste framför Idol.
Vi åt glass som mamma fixade till oss. TACK MAMMA! (du fattar) haha... Vid 21:00 satte vi oss framför datorn och tänkte kolla på Kenza&Tyra show, men såklart är det ett antal till som sitter där och försöker kolla.
Vi kunde kolla i ca 5 minuter, sedan kraschade det liksom. Ingen bild, bara ljud.. och hur kul är det då? eller så kan man alltid säga som Malin, känns det värt eller?
Istället så åkte hon hem och nu sitter vi och chattar på msn. Lika trevligt de å! Love you!
Tillbaka till de jag sa innan om Kenza&Tyra show.. jag kollar på det imorgon istället, för de borde inte vara lika många som kikar då under dagen.

Nu är klockan 22:40 och Idol börjar igen. Måste se vilka som går vidare! Bajs!

Kommentar 22:44
(KOLLADE PÅ MALINS BLOGG NU OCH SÅG ATT VI HADE SAMMA RUBRIK, DE VAR EJ MED MENING...)

Kommentarer
Postat av: malin

haha! ÄLSKAR DIG<3<3<3<3<3

2010-10-01 @ 08:12:30
URL: http://mmalinjuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0