Torsdag 23/9

Hade idrott imorse.. var inte med för jag har blivit förkyld och har lite ont i halsen. Alltså ingen lust att springa i spåret (som vi trodde)..
Åkte hem till malin vid halv 8 tiden. Vi åt frukost och skyndade oss till spåret. Ingen var där. Malva ringde och sa att vi inte skulle springa. Så malin skjutsade mig snabbt som en jude tillbaka till skolan. Då kommer becka springande och säger: Vi som inte har springt spåret ska göra det...
Malin blir arg och springer runt och sparkar överalllt. Hon sparkar till en buske och därur flyger det ut en stackars hare. HAHA! Fan va kul!! Malin fick dåligt samvete och sa: sorry.. haha. 

Resten av lektionerna har varit tråkiga, eller syslöjd är rätt så kul. Jag stickar ett par vantar och vi alla känner oss som tanter.
Slutade skolan 14:20. Men jag, malin, emma, frida och olivia slog upp tält i skolan. Eller vi satt och pratade i 1h 30min. Alla lärare trodde vi var knäppa.. men vadååå.. vi ska ju vara borta från skolan i en hel vecka.. vi kommer ju sakna skolan mycket så det är ju lika bra att vara kvar tills de stänger liksom. haha.
När jag kom hem åt jag mellis och sedan drog jag hem till min vänliga vän emma. Spelade Mario Kart och såntdärnt.

Nu sitter jag och lyssnar på musik. Om några minuter kommer mina favoriter emma och malin hit. Vi ska mysa framför Idol och film♥ LOVE

Studiedag imorgon=S K Ö N T.
Fast ska faktist städa imorgon, men på kvällen hoppas jag på mys med några tjejer.
Ha en bra torsdag kväll!


Kommentarer
Postat av: Cissi

fin header! :)

2010-09-23 @ 22:31:07
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: malin

LOOVE you!!

stackars hare btw :(

2010-09-24 @ 11:34:03
URL: http://mmalinjuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0