Nu säger jag god natt

Ska börja dra mig mot sängen nu. Men först ska jag borsta mina täder! Fast jag kanske kommer kika på lite bloggar en liten stund. Annars ligger jag ju efter och de går ju inte för sig... ellehur?!

Först fick jag lite panik för jag trodde att jag skulle ta spruta imorgon bitti. Men det var på onsdag.
FAST jag ska fråga fall jag inte kan byta tid eller dag för att på onsdag ska ju jag, Malva och Malin stå i cafèterian i skolan och då vill ju jag vara med. Men att ta sprutan kanske inte tar så himla lång tid, men ändååå...
Får se hur detta bli. De är ett probelem som ni inte bryr er om höhö.

Nu ska jag dejta kudden, sov sött! Goder natter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0