Mamsen

Mamma drog med mig ut i spåret fast jag egentligen inte hade någon lust alls. Hon sa att vi bara skulle gå och ta det lite lugnt, men istället så sprang vi hela spåret och hela vägen hem också. Trodde aldrig att jag skulle få se min mamma med sån bra kondis som hon har fått! Stolt dotter!

Nu har jag nyss käkat youghurt med jordgubbar i.. Lite sådär sött, gott och bra(?) haha. Idol är det just nu också.
Så jag ska fortsätta kolla på det och sedan ska jag nog kolla på något nytt pogram som börjar ikväll.
Ska också försöka lägga mig tidigt. Har ont i huvudet och behöver sova.. Dock kommer jag inte kunna somna tidigt,men skönt att vila lite iallafall.

Imorgon bitti har vi idrott första lektionen. Ska springa spåret.
Skönt eller jobbigt att springa driekt på morgon, 8:20, vet jag inte riktigt. Men det får vi se.

Puss och god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0