London

Om 1h och 30min åker jag till flygplatsen. Kl. 15:00 går planet. Det ska bli så himla roligt!
Kommer hem på onsdag och det betyder att jag inte kommer kunna uppdatera innan onsdag eller torsdag.
Men ni klarar er nog bra utan mig!

Hoppas att ni har det bra nu och att ni fortsätter att ha det bra framöver.
Vi hörs! Jag hälsar London från er!


Apan Elin, mohaha....

Igår var jag hemma hos Becka med Malva, Frida och Malin. Vi kollade på Idol och åt massa onyttigt.
Efter det busade vi runt lite i Beckas STORA hus. Sedan kollade vi på A walk to remember. Jag har sett den förut och den är bra.
Cyklade hem runt halv 1/1, kommer inte ihåg. Men en mysig fredag blev det iallafall!


Nu måste jag kolla så att jag har glömt att packa ner något i resväskan!
Puss


Kommentarer
Postat av: MALIN

1. det gör inget att du härmade mig med låten.

2. du är jättejättesöt & fin.

3. HA DET SÅ JÄVLA KUL I LONDON OCH KRASCHA INTE ELLER NÅT. KÖP MYCKET ONÖDIGT FINT SKIT OCH HA SÅ JÄTTEBRAAA <333333

2010-09-25 @ 16:41:37
URL: http://mmalinjuhlin.blogg.se/
Postat av: din emsi

naw, söt ap-kompis jag harå!!!

2010-09-28 @ 19:37:07
URL: http://emmame.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0