Gårdagen

Igår umgicks jag med Ems och Malin. Vi kikade på Idol hemma hos mig och åt popcorn.
Efter det gick vi ut och tänkte gå hem till Malin.. men vart hamnade vi??? Jo, på någons tomt bakom ett staket i massa granar! Vi satt nämligen och smög på Erik, Robin och Max som stod och väntade på oss. haha fan va kul det var. Erik ba: Där är de! och sedan går de alla åt fel håll.. haha.
Men sedan hittade de oss tre tokar. Satt fast typ en hel gran i mitt hår.......
Efter att vi stått och pratat med de ett litet tag kom Jerry, Johannes och Jonte. Men jag, Ems och Mallan frös(gjorde vi?) så vi gick hem till Malin. 
Vi satt och pratade om allt möjligt i hennes soffa och åt mackor och drack juice.
Kom hem vid 1:00 tiden. Mycket trött och belåten efter en kväll med mina älskade små/stora tjejer! Smak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0