9September

Skolan var helt ok idag. Eter skolan öljde jag med Mallan hem. Vi åt mellis, pluggade, hon spelade gitarr och sjungde. Vid 18 åt vi mat och satt vid bordet och pratade i ca45 min. Då blev det ombytning till träningskläder och sedan en runda i spåret. Vi är braa!!! Sprang i bra tempo hela tiden och vi fick nog våran rekordtid. 
Sedan cyklade jag hem som en jude och slängde mig i soffan framför Idol. Sååå roligt. Efter de blev det en duschning. Imorgon är det skolfoto och jag har liksom inte letat fram vad jag ska ha på mig än.. men de är nog bäst för annars får jag värsta beslutångesten. MEN jag ställer min klocka 20 minuter tidigare än vad jag brukar gå upp. Ska locka mitt hår också. Oj, hur ska jag hinna bli klar??? Får locka lite slarvigt och resten på lunchrasten.

Tiden gååår och jag måste faktiskt lägga mig. 22:53 är klockan just nu, inge trött alls... men annars kommer jag vara död imorgon.

Föresten!!! imorgon åker jag iväg till hudiksvall och kommer vara där hela helgen. NNNajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0