6September

Godkväll på er där ute!

Hoppas att allt är prima med er. Kan säga att denna dag inte har varit min bästa..
Vaknade trött som tusan, haft ont i huvudet hela dagen, skolan slutade halv 4, ont i magen, gått vilse, ont någon annanstans i magen (vet inte riktigt vad det är, men får ont efter jag har sprungit).

Nu ska jag säga de possitiva, eller vad jag har haft för mig idag.
Först var jag i den ROLIGA skolan, slutade sent.. men de är ju bra eftersom man lär sig mer då. Vid kvart/tio i 5 kom hämtade jag, mamma, mormor och Fia upp Malin. Vi åkte på visning i hökåsen.
Sedan trallade jag och malin vidare för att gå till spåret där och motionera lite sådära.. men saken var den att ingen av oss hade varit där förut och Malin var säker 2ggr att vi hade gått rätt. Men ändå så gick vi runt och inte visste alls vart vi var någonstans i ca 1h. Vi har befunnit oss på åkrar, vägar, gator och jaaaaa.
Men tillslut så fick vi vägbeskrivning utav Johan och då hittade vi. WIHO, typ.. hehe

Ingen av oss hade sprungit spåret där förut och vi båda trodde att de spåret skulle vara 2km. Vi sprang och väntade på att det någongång skulle ta slut, men näää... eller jo, vänta! Efter ca 2,5km(?) fick vi sätta oss och pusta ut. BRA KÄMPAT MIG VÄN!!!

När jag kom hem var klockan halv åtta tror jag. Då blidde det mat för min del och lite plugg samtidigt. Efter de, tv, dusch, plugg.


Kommentarer
Postat av: malin

BRA KÄMPATTT

sorri att jag lurade ut dig på alla ställen. nästa gång kör vi i tillberga tror jag eheheh.

PUSS<3

2010-09-07 @ 16:08:48
URL: http://mmalinjuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0