17Sep.

Hej på er, det var länge sen!

Jag har inte kunnat uppdaterat för jag har inte haft någon dator hemma hos mamma. Det är virus på den...
Men ska skriva lite vad jag har gjort under de här dagarna.

Onsdag: Efter skolan följde jag med Mallan hem. Vi busade som vanligt och pluggade lite smått. Sedan drog vi på oss våra träningskläder och sprang till kyrkan och tillbaka. 14 minuter tog det! Goood!


Torsdag: Gick hem och la mig framför tvn och började mumsa på chokladen som jag hittade i kylskåpet höhö.
Sen gick jag över till min älskade syster och gosade med lilla Vendela. Sötnosen där.
När jag kom hem pluggade jag lite smått tills Mallan ringde och ville komma hem till mig för att kika på Idol. Mysigt!!!

Nu är jag hemma hos Malin och hon spelar lite gitarr och sjunger.
Ikväll ska jag och några brudar mysa. Ni vet, käka pizza och massor med godis och sådant smarrigt. Näää fan, nu håller jag på att hungra ihjäl. Ska ta fram mellis till mig och Mallis nu medans hon kisselissar. Hihi.

Kramar

Kommentarer
Postat av: malin

SÖTI-BERT<333333

2010-09-17 @ 14:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0