14September - Så här har min dag varit..

Slutade skolan vid 12:00(?) slapp de två sista lektionerna,nice. Emma hänkade med mig hem.
Vi bakade scones och sånt. BRUKTIGA TJEJER!

Den här bloggen börjar likna "vad jag och mina vänner åt till mellis-blogg" haha!

Sedan började vi kolla på en filmoch plugga lite. Men det avslutades med att vi spelade in roliga videos, haha äkta oss.

Sedan kilade jag hem till pappan min. Började plugga lite så där smått, ni vet. Tills vi skulle äta kvällsmat, fast det blev lite pluggning efter maten också. Idol blidde det ikväll också. Lät skoj va.

Nu ska jag kika på Ems och mina roliga videos! (de är för fula för att visas här,haha).
HA EN BRA KVÄLL VA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0