12September

När jag kom hem slängde jag mig på cykeln och trampade iväg och städade. Tog ungefär 1h.
Sen gick jag över till min syster och hälsade på där. Det var ett tag sedan jag träffade de. Så nu har jag även busat lite med Leo idag. Lika göllig som alltid och Vendela blir bara större och större. Nu får det räcka!! hihi.

Har kollat på Ensam mamma söker och nu kollar jag på Mamma mia som går på tv.
Den är nog snart slut för nu ska hon gifta sig. Eller gör hon det?? Det är väl mamman som bara gör det tillslut? skit samma, jag kommer inte ihåg.. haha.

När filmen är slut ska jag nog stänga av datorn och försöka sova istället.
Ska vara smart för en gångs skull! God natt.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Förstår att det ska bli riktigt roligt :)



Tack så jättemycket :D

2010-09-13 @ 05:31:59
URL: http://chasingstars.blogg.se/
Postat av: amanda

SV: Min dag har bara varit bra den med! :)

2010-09-13 @ 21:05:55
URL: http://amandaa-s.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0