Torsdag 22:47


Dagens outfit 21/10.

Morgonen bjöd på orientering ute i den kalla skogen.
Jag, Emma och Malva hittade 2 st på typ 30 minuter och det är väl rätt så bra iallafall! Dock skulle jag leda de tillbaka till skolan sen och jag liksom gick inte i någon stig.
Jag såg några hus och föreslog att vi skulle "dra" en tomt och de gick med på det. Men sedan ser jag en väg och vi kom ut ur skogen. Glädjeskutt.

Hade syslöjd idag, och jag blev klar med en vante. Förutom att jag ska fästa alla trådar, men det gör jag när jag har gjort klart den andra vanten också. Jag började med att skriva en beskrivning på hur jag gjort vanten. Hann göra ett A4 tror jag.

Fick reda på fysikförhöret som vi hade i veckan. Alla rätt! Fast det var lätt, men ändå..
Slutade skolan vid 14.00. Då gick jag hem till min moder och packade kläder. För imorgon drar jag iväg!
Sedan cyklade jag hem till pappa på min snabba cykel. Lite plugg blev det på köpet.

Nu på kvällen kom min väninna,Emma, förbi mig på en kvällsfika... eller inte. Hon kom och kollade på Vampire Diaries med mig. Tror det kommer se ut så varje torsdag! MYS.

Har ingen ork kvar i fingrarna och inlägget känns för långt. Återkommer om några minuter igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0