Tillbaka i rutan

Nu ska jag sova. Har ont i benet, väääääxtvärk. Ajajajajaj!!!! Irreterande skit.
Jag ska ju inte växa något mer sa våran skolsyster. Varför ska jag då behöva utsättas för växtvärk???? eller är det meningen att mitt ena ben ska vara några cm längre än mitt andra imorgon när jag vaknar???
Något mer som är jobbigt är att jag har skavsår och det känns som om det är infekterat... hela hälsenan gör ont när jag går......

Imorgon är det FN-dagen.
Och då får vi elever i skolan välja mellan olika alternativ. Tex. baka, spela spel, fn soldat, tipspromenad, film och sådant.
Man får sätta 1,2,3,4(?) på det man hellst vill göra. Jag och mina kompisar har valt att baka i 3 år nu, men har aldrig fått det. Så imorgon ska vi spela spel...... och det värsta av allt... med Svett-Håkan!!!! Underbart.

Nu ska jag inte klaga något mer. Grejen var den att jag bara ville säga god natt, men nu fick jag lite andra ord sagt också.

God natt!
/Hon med värk i benet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0