Söndag 18:19

Gårdagen blev mysig med en skräckis, nightmare on elm street. Den var bra, började läskigt och slutade läskigt.
Kl. 21:00 började Tre systrar och en mamma på tvn, både jag och Emma hade sett den förut men vi kollade på den iallafall.
Vid 00:00 (eller något runt den tiden gick) min kära vännina hem. Jag älskar dig!!

Idag när jag vaknade kollade jag på klockan och fick se att den var 08:35. Fick panik för att jag trodde att det var måndag och att jag skulle till skolan. Men efter några sekunder kom tanken "eller vilken dag är det egentligen?", jag kollade på mobilen och såg att det var söndag! JAA tänkte jag och gick och la mig igen, somnade på dirren. Vaknade igen vid 09:45 (omställd tid), då satte jag på en film och tog det lugnt.

När klockan började dra iväg mot 13:00 gjorde jag ett ryck, sminkade mig och satte upp håret.
Sedan gick jag och mötte Emma i det fina vädret. Vi gick en prommenad i 2h, till hökis och gick runt där och sen tillbaka hem.
För att göra dagen LITE roligare städade jag efter de............ haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0