Onsdag 21:14

So provet kan ha gått bra, men det kan ha gått lika dåligt också. Svarade på mycket men vet inte ens om de var rätt. Aja... strunt samma. Vi får se hur det går. Hoppas på G iallafall!

Efter lunchen tog jag och klassen bussen ner till stan och kollade på någon teater. Den var inte så bra, snarare konstig. Den höll på i 1h och 30min ungefär. Då gick jag och brudarna till coffeehouse by george och fikade.
Så mysigt att umgås med mina favvo tjejer!!

Vid 4 tog jag, emma och frida bussen hem. Packade då grejer, och tog mig sedan hem till pappi.
Det jag har gjort under kvällen är ätit mat och pluggat... de är några engelska glosor som jag VERKLIGEN INTE kan lära mig. Trött?? eller vad är det med mig??
Aja, skjuter upp de tills imorgon efter skolan istället. Då kanske jag är lite mer piggare får jag hoppas.

Nu ska jag kissa, kika bloggar och göra något kul!
Chillidill



vackra bilder från fiket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0