Just nu 00:27:

Jag sitter och har en otrolig rolig konversion med min vän Malin som har körtelfeber!!! Så himla synd om henne... jag menar allvar, det lät inte som de... Kraken kommer inte få spela sin favvó sport, handboll, på tre långa veckor.
Och hon har inte heller varit i skolan på snart 2 veckor. Snacka om att jag saknar henne... Jag står till och med ut med hennes segande i en HEL vecka utan att klaga, bara hon kommer hem tll mig helt frisk nu.. hokus pokus simsalabim.

Ingen malin, ingen elin... livet blir tråkigt utan dig!

du var min första vän, du var min första bästavän.
det var bara du som förstod mig.. ingen annan.
långis&kortis kommer det alltid att vara♥

Kommentarer
Postat av: malin

Egentligen är du alldeles för bra för att vara min bästis.

Såå glad att jag har dig elin, du fattar inte. VEM skulle jag ha lekt med på dagis? VEM skulle jag ha frågat efter skolan VARJE dag i lågstadiet: "ska vi leka idag igen?" Tillslut blev det: "vi leker idag va?" Och tillslut blev det: "vem ska vi vara hos idag?" Det var en självklarhet, liksom det är en självklarhet att vi finns för varandra nu. Även om vi inte LEKER varje dag... Älskar dig kortispez, du är bääääääst!

2010-10-16 @ 01:02:19
URL: http://mmalinjuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0