Godnatt hälsning

Nu säger jag god natt. Har varit hemma hos min syster och ätit kanelbulle eftersom det är kanelbullensdag idag!
Gosade också med Vendela, brottades med leo och var hans polle. haha.
När jag kom hem började jag med so'n igen. Så tråkigt så jag dör. Längtar tills onsdag kväll när provet är gjort..
dock måste jag plugga på engelskan mer då eftersom engelska provet är på fredag.
Har också fått reda på att vi har prov i 3 veckor framåt, drygt som tusinge. men men... överlever nog! får hoppas på de iallafall.

Nu ska jag stänga av datorn och lägga mig i sängen istället. Somnade vid 1 igår och var super trött imorse så måste somna tidigare ikväll. Dock är klockan redan 23:10 men jag får skynda mig, så kanske jag somnat innan klockan slagit 00:00.

SÄNGEN KALLAR!
god natter

Kommentarer
Postat av: Michaela

Tack elin ! :-)



jag följer din blogg med bloglovin' nu.



KRAM

2010-10-05 @ 18:31:31
URL: http://ericamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0