FREDAG

Hade engelska provet idag. Trodde verkligen att det skulle gå skit dålgit, eftersom att våran lärare sa förut att de skulle vara jätte svårt.. men efter att ha gjort provet så var det ingen som tyckte att det var svårt.
Nu ska jag inte säga att jag klarade mig, för det är då man inte brukar göra det haha.
Det är bara att vänta och se!

Hade idrott sista lektionen, slutade runt 1 tiden. Som varje fredag, så skönt.
Gick hem till pappa och la mig i sängen med datorn i knät och pratade med min kära vän malin på msn och tele.

Vid 4 eller något cyklade jag hem till mamma. Nu på kvällen har vi kikat på Idol och jag har sutti här också.
Har problem med att ladda upp en header... fix pågår!

Bilden bjuder på början på fredagsmyset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0