22:29

Nu sitter jag här och har för ca 1timme sedan varit ute och gått med Ems. Vi har alltid så mycket att prata om när vi är ute och går. Både roliga och tråkiga saker..

Emma hoppar in i en buske och jag trodde att de var någon som drog in henne där. Jag höll allvarligt på att dö, haha! Emma säger "Nu vet jag hur du skulle ha reagerat om någon drog in mig där på riktigt.. lägga dig på backen!"
hahah, nä knasiga brudar på hög nivve... vi såg även fladdermöss som höll på att skrämma skiten ur oss.

När jag kom in (21:15) åt jag äppelpaj och drack te.
Nu ska jag antagligen snart sova. Eller det blir nog om ett taaaaaaaaag.
God natt säger jag nu iallafall!


Kommentarer
Postat av: ems

nej du åt ÄCKELpaj :*

love you

2010-10-04 @ 14:58:42
URL: http://emmame.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0