21:27

Igår kväll började Jag, Malin och Frida kvällen med tacos. Mycket smarrigt blidde det!
När vi ätit klart åkte vi och hämtade Emma, sen vidare för att köpa godis och hyra film. Det blev två filmer, kommer inte ihåg vad de hette.. men de var inte så jätte bra iallafall, så ingenting jag kan rekommendera.

Vid 19 kom vi hem till Ylva. Där kollade på vi filmerna och myste nere i hennes källare. De har en jätte stor filmduk och ett jätte mysigt rum.


Vi tjejer fick jättefina halsband och ett jättegulligt kort av Frida. Tack så jätte mycket! Du är så söt!


Skriver lite kort om idag, för jag har inte så mycket att skriva.. tror jag.
Jag vaknade av min väckarklocka 10.00.... jobbigt. Åt frukost och sedan var det dags för städningen i trappupgången. Jo gud så bra det gick idag! Tappade ut hela jäkla hinken med vatten, så det var en hel sjö!!! ÅH, snacka om att jag fick panik. Skyndade mig att torka upp hela sjön så ingen skulle se, haha. Sedan följde jag med mamma&mormor och kikade runt på hälla.

Nu på kvällen har Leo, Fia och Vendela kikat förbi. Myspys! Nää, nu ska cilledilla ett tag. Sedan hoppa i säng.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0