Tisdag 02:12

Nu har jag fått träffa malin, äntligen. Vi köpte godis och tänkte gå en promenad.. men det regnade och blåste förfärligt mycket så vi tänkte gå hem till min mamma och prata istället.
Grejen var den att min mamma inte var hemma och jag sa att jag inte hade några nycklar. Vi satte oss i trappuppgången och pratade medans vi väntade på att modern skulle komma hem. Tillslut tröttnade vi på allt ekande så vi reste på oss och tänkte gå till pappa och hämta mina nycklar. Efter vi gått en bit känner jag i fickan och där ligger de!!! Vi gick tillbaka och myste i soffan med mycket prat!

Nu ligger jag här i min säng. Hur varmt som hellst och trött börjar jag också bli.... eller?? nä, faktist inte.
Men ska nog sove snart iallafall.

Sov så gott, god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0