En bra fredag

Idag ställde jag klockan på 9, men gick upp 10. Fan va trött jag var.
Då gjorde jag ordning mig och sedan åt lite go saker. Halv 1 började vi cykla till travbanan. Det var skit mycket uppförsbackar och det tog ungefär 30 minuter att cykla. 6-7km var det att cykla.
Vi kollade på hästarna och spelade. Jag vann dock ingenting men de andra. Mina hästar kom sist haha.. Jag har sån tur! Det började också regna jätte mycket så vi fick gå lov att gå in. Men efter ett tag klarnade det upp lite. Vid 17 cyklade vi hem igen. Åkte förbi OKQ8, då köpte jag en JÄTTE STOR mjukglass. Fan va god den var. Jag tyckte att jag var duktig som kunde cykla med den och äta samtidigt. Men efter jag hade ätit upp halva så såg jag en grop. Då fick jag lov att hålla i handtaget med båda händerna. När jag väl kom i gropen kramade jag sönder hela glass struten så all mjukglass fall till marken. Då blev jag ledsen haha.. Cykeln och skon fick smaka lite glass iallafall.

När klockan blev 18.30 åkte jag, pappa och Peter ut med båten. De fiskade och jag körde den. Fast ingen fisk blev det.. Nu väntar jag på mat, det börjar kurra lite i min mage.
Klockan 00.00 ska vi bada badtunna igen för då har det blivit varmt. Mysigt det ska bli att bada när det regnar. Nu orkar jag inte skriva något mer. Men skriver kanske senare, hörs!
GLAD MIDSOMMAR


Kommentarer
Postat av: D D A N I E L L A A ♥

Glad midsommar!

Haft en bra dag? :)

2010-06-25 @ 22:43:53
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/
Postat av: D D A N I E L L A A ♥

Sv: okej, det låter bra!

Jo min vart faktiskt bättre än vad jag trodde :)

2010-06-26 @ 18:22:33
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0