Trevlig och mysig kväll

Har fått testat köra motorbåten idag. Det var svårt för man styrde liksom själva saken tvärtom. Om man skulle till höger så svängde man till vänster osv. Men kul var det.
Nu på kvällen kom min faster och hennes man, Johanna, Jakob och Maja. Jag och Johanna tänkte göra midsommarkransar. Båda blev fina men också alldeles förstora.. synd. Men istället fick de hänga fint på väggen.
När Johanna, Maya och Jakob åkte hem badade vi andra i våran badtunna för första gången. Fasiken vad skönt det var, 40 grader. Kom upp därifrån för ungefär 30 minuter sedan. Efter det har jag duschat.

Nu ska jag sova, ska upp klockan 9:00 imorgon bitti. Vi hörs mer då kanske.
Godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0