Torsdagen 17 juni

Somnade väldigt sent igår, vid 4:30 tiden.. Inte bra, men för tusan. Det är sommarlov!
När jag vaknade idag (11:30) såg jag att det var fint väder. Fast jag hade ingen lust att gå upp ur sängen för jag var grymt trött. Efter ett tag slöande tog jag mig ut i solen. Låg ute nån timma. Gud vad skönt det är. Men det skulle ju inte sitta helt fel med en solkompis. Det är så himla tråkigt att ligga där själv. Men radion underhåller mig. Pappa håller på att grilla just nu, min mage skriker efter mat.

Imorgon har jag hört att det inte ska bli lika fint väder, kanske till och med regna på dagen och 14 grader. Men på kvällen skulle det bli uppehåll men fortfarande 14 grader. Hoppas att det inte regnar på kvällen när vi ska ha tjejkväll! Men regn kan vara mysigt det också...

Har försökt att fixa bloggen lite och jag kan säga er att det går inte speciellt bra. Från något fult till något ännu fulare. Vet inte hur jag vill ha den. Det ända jag vet är att jag vill ha själva texten (inläggen) bredare. Har tagit hjälp av www.designadinblogg.se men hittar inte hur man fixar det. Om det är någon människa som läser detta och som kan fixa denna sak, så skulle jag bli väldigt glad om den personen skulle vilja hjälpa stackars lilla tröga mig..
Vi hörs senare jao!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0