Jag Är Sjuker

Harklar mig och nyser gör jag ungefär hela tiden. Har ont i halsen och i huvudet, förkyld och lite feber. Detta sommarlov kunde ju ha börjat lite bättre tycker jag.

Egentligen skulle jag hem till min syster på eftermiddan där min släkt på min mammas sida skulle befinna sig så att vi skulle kunna fira henne. Men det gick ju icke eftersom att jag är sjuk och har ingen lust att göra mig iordning och sånt.
Nu på kvällen skulle jag hem till min kusin som också har fyllt år, men kunde inte följa med dit heller. Har legat i sängen hela dagen. Kollat på tv och setat här vid datorn. Om jag fryser tar jag täcket runt om mig, men då blir det för varmt och när jag tar av mig det blir de för kallt. Vad tusan ska man göra??? Hatar detta, jag vill bli frisk nu!

Ikväll kl. 21:00 ska jag iallafall se på filmen "Wedding daze". Den går på kanal 3.
Vet inte alls om filmen är bra, men kan lika bra kolla och se fall den är det. Har iallafall ingenting att göra denna tråkiga lördag.

Jag hoppas att allt är bra med er där ute, eller iallafall bättre än vad det är med mig. Jag kan ju säga att det inte är så himla skoj att vara sjuk på sommarlovet.
Nu ska jag, datorn och tvn umgås lite mera. Skriver snart igen, får säkert jätte tråkigt. Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0