Jag är irriterad!!!

När vi kommer till skolsyster imorse klockan 10:00, då är hon inte där. Vi hade bokat tid idag och hon sa själv att hon inte var ledig. Men hon var visste ledig och nu var hon i dalarna.. Fan, jag som hade ställt in mig på att ta den förbaskade sprutan :( Nu kommer jag att vara tjurig på henne i all evighet.

Nu har jag iallafall packat klart här hemma hos mamma, det är bara lite saker hemma hos pappa som måste packas också. Men det går fort. Sen ska jag sola en stund. Klockan 14:00 börjar bilen rulla till Hudiksvall. Jag lääängtar för det kommer bli så mysigt där uppe de här dagarna!
Nu skiner sooolen och jag tyckte att jag hörde någon ropa " SKYNA DIG UT NU". Så jag drar väl. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0