I Bilen (13:53)

Nu sitter jag i bilen och ser att jag har fått många mer läsare, mycket mer än vad jag brukar ha. Tack vare bloggtrafik!
När jag kommer fram till Hudik ska jag packa upp lite och senare ska jag och pappi köra ut våran båt. Fiska också kanske?? Det var länge sedan jag gjorde. Annars blir väl det någon annan dag. Jag tycker det är ganska så kul, men också långtråkigt eftersom det inte brukar vara jag som får napp... haha.

B i l d  f r å n  f ö r r a  g å n g e n  j a g  v a r  i  H u d i k  m e d  E m s

Kommentarer
Postat av: isabella♥

tack, sprutorna är faktiskt inget att oroa sig för, det spänner litegrann annars känns det knappt och går på typ 5 sekunder :)



Ducoral däremot, någon sak man skulle dricka för att inte bli magsjuk, det var det äckligaste jag varit med om, eeeuw :D



Kram isabella

2010-06-24 @ 20:00:32
URL: http://isabellatorle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0