Det Underbara Sommarlovet Är Här

Emma kom imorse. Jag fixade mig lite och när klockan var lite före nio tiden kom Mallan och hennes fader för att hämta oss. Vi åkte förbi Frida också.När vi kom fram till kyrkan stod vi och pratade och tog lite bildeeeer. Ungefär 9:15 fick vi gå in. Präsen pratade lite och våran rektor med, vi sjung några sånger också. Efter att suttit ner ett tag var det äntligen slut. Alla sprang ut och där väntade betygen på oss. Är faktist nöjd, 5 G&12 VG. Lite bilder på klassen blev tagna under tiden också. Nu när vi var klara åkte vi hem till oss själva, men efter ett litet tag kom Frida, Malin, Emma och Malva hem till mig. Fast vi gick hem till Frida nästan direkt. Där hoppade vi studsmatta, spelade kubb och fotboll. Halv 12 gick jag hem och väntade på min mormor, morfar och kusin skulle hämta mig. Vi åkte sedan till björnön och åt middag där. Mycket trevligt och gott!
När alla var mätta åkte vi och handlade jordgubbar och glass mm. och när vi väl kom hem så åt vi opp allt. Busade lite med kusinen min, eller hon med mig mest. Haha Emmme, nästa gång vi träffas PASSA DIG höhö..
Mamma kom och hämtade mig efter ett tag. Då åkte vi till hälla en snabbis, köpte en ny bikini och skor. Min mamma är den bästa i världen.. jag lovar!!! Vi köpte även present till min älskade storasyster. När vi kom hem blev det grillat hemma hos henne. Grattis på födelsedagen! ♥
Åkte sedan hem till pappi. Duschade och sedan började favorit pogramet VD. Efter det blev det jordgubbsätandet nr2 haha. Nu ligger jag i sängen och funderar.... lyssnar på musik och pratar med Mallan på msn. Första dagen på sommarlovet&den blev bra. Hoppas nu på att alla dagar på sommarlovet blev lika bra. Lika fint väder som idag också, men det blir de nog inte tyvärr.

Lägger upp lite fler bilder under tiden. Hoppas att ni har orken att vänta hihiiiii.


klänningen - ginatricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0