Två bra dagar

NU BÖRJAR JAG GRINA!!! hade skrivit världens längsta text i historien och nu försvann den......... får bli lite kortare dååå, åhhhh fan.

Det har varit väldigt bra kvällar nu de senaste dagarna.
Igår cyklade jag, Måns, Emma, Johan, Jonte och Robin till ica och köpte lite grejer vid 7. Sedan vidare till gropen där vi grillade körv och hade det skita bra.
Ni ser ju lite på bilderna vad vi gjorde. Vid 10 åkte vi hem. Jag väntade på att Robin och Måns skulle duscha klart. När de väl hade gjort det gick vi hem till Jonte. Där satt vi vid datorn, pratade, kikade film och hade det mys.
Vid halv 2 gick jag hem. Då tänkte jag ladda upp bilder på facebook, höll på i 2h men inget hände. Cp..
Tack för en mysig och trevlig kväll allihoppa!!!

Idag har jag sett på film med Ems och Mallan, den var bra. Fast som vanligt vet jag inte vad den heter. Ni kanske får reda på det sen fall ni har tur! Vi planerade lite inför tjejkvällen, dock blev det bara vi 3+Frida. Men det blev toppen de å. Vi gick och köpte frukter, saft och glass. Sedan hem till mig och skära upp frukten. Efter det, äta, prata, mysa, skratta, chips, popcorn.
Ni är underbara girls!!! 
Ah, det var allt för mig. Klockan börjar bli rätt så mycket nu. GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0