Tisdag - Sjuker

Sitter här i sängen och äter godis, eller nej... jag ligger ner. Denna dag har varit såå seg. Har bara legat och latat och pratat med Ems i tele ganska så mycket. Medans jag skriver det hät så har jag termometern i munnen. Snart får jag reda på om jag fortfarande har feber eller inte. Hoppas att jag inte har! Fast det har jag säkert.
Imorgon följer Ems med till Lilla Glada Hudik. Hon är så söt... hon följer med mig fast jag inte mår nå bra. Men hon sa att hon skulle ta hand om mig. Vi får hoppas på att jag frisknar till fort. Tills dess får vi mysa framför filmer och tjejsnack. Det tycker jag låter bra de å.

Feeeeber fortfarande, 37,7.... Nu ska mamma göra ordning fruktsallad, vi hörs senare va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0