Min vecka

Har varit jätte dålig på att skriva. Men har inte haft lust. Den här gången kan jag inte säga att jag inte har haft tid för det har jag..

Men har haft många roliga saker för mig. I måndags var vi tjejer hemma hos frida. Åt pastasallad där och massor med frukt. Sedan spelade vi kubb, fotboll, hoppade studsmatta och lite senare på kvällen badade jag&Malva. Några av oss tjejer sov över. Vi sov i hennes husvagn. Somnade vid halv 5.

Tisdag När vi vaknade nästa dag var vi alla trötta. Vi satte oss ute i det fina vädret och åt frukost, sedan badade jag, Malva, Malin och Frida. Lite senare på eftermiddagen åkte jag, Frida och Malin ner på stan. Vi köpte present till Malva.

Onsdag Åkte hem till Malin på förmiddagen för att fixa med Malvas present, Frida var också där. Vi åt sedan mat och Malin spelade lite gitarr. Vid 17.00 åkte vi hem till Malva. Hon öppnade paketen och sedan kom Jennifer också. Efter paketen var öppna badade jag, Malva och Malin ett tag. Sedan var det mat. Kyckling, potatis och sånt. Riktigt smarrigt! Vi spelade kubb efter vi blev mätta i våra magar. Sedan sprang vi runt lite i hökåsen och gick en promenad. När vi kom tillbaka åt vi massa frukter och glass. Sedan badade vi igen, fast topless haha.

Torsdag Jag och Malin badade på förmiddagen, alltså inne. Sedan åkte vi hem till henne och käkade mat, sen fick vi reda på att hon hade feber.. Så synd om dig gumman :-(
Jag cyklade då hem och fixade mig. 16.20 gick jag hem till Emma, sedan gick vi och mötte Frida. Vi gick till bussen och tog den till stan, Malva hoppade på också. När vi kom fram gick vi runt i stan och kollade eftersom att det är Rix fm festivalen. Vi träffade på Jonas, Johan och Andreas. Sedan gick vi och kollade på artisterna. Men det vart så varmt och vi såg nästan ingenting så vi gick och satte oss i gräset ett tag. Sedan gick vi och åt på spicy hot. Då kom Jossan&Jejje. När vi åt klart åkte de en karusell som såg skit läskig ut. Den åkte upp och ner...
Efter det gick vi till vasaparken och satt där ett tag och pratade. Ca 23.00 åkte vi hem. En mycket trevlig dag!

Fredag (idag) Emma kom hem till mig och solade några timmar. Det har verkligen vart jätte varmt idag.
När hon gick hem packade jag och sedan drog hem till mammsen min. Duschade och sen gick jag hem till syrran min. Lekte med Leo och pratade med Fia. Nu har jag nyss käkat mat och vet inte riktigt vad jag ska göra.

Men ha det så bra!!!!

-Bilder kommer senare-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0