Lördag&Söndag

Blev inget uppdaterat igår. Var iallafall med min saknade vän Malin. Vi kollade på en film (som jag inte vet vad den heter), den var faktist rätt så bra.
Sedan blev jag ner brottad av henne för att jag inte plattade hennes hår.. hmmm... Men det slutade med att jag gjorde en inbakad fläta på henne och hon satt vid datorn. + musik. Nice!!
När jag kom hem åt jag mat och sedan drog jag med mamsen ut i spåret med mig. Bra jobbat där! När vi kom hem åkte vi och hyrde fem filmer på filmkedjan. Jo, det tog ju ganska så lång tid att leta på fem filmer som vi trodde skulle vara bra, hehe. När vi kom hem kom skitungarna, Vanessa och Leo, hem till oss. Fixade smoothie, jordgubbar och hallon, mums! 

Vanessa som är 7 år (snart 8) hinner med att läsa texten på engelska filmer så vi började kolla på en utav de. Leo somnade bums i soffan. Men vi andra tyckte att det var en helt okej film. Den hette "What a girl wants" eller något. Sedan gick Vanessa hem och Leo bar vi över till sängen. Jag och mamman min kollade på en till film, men den var inte världens bästa direkt så jag behöver inte ens skriva vad den heter.

Nu ska jag, mamma, Vanessa och Leo snart ta bilen till eskilstuna. Vi ska till parken zoo. Lite senare sjunger också timoteij där, de ska vi se på.

Vi hörs när jag kommer hem. Hare bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0