Hälsningar Från Sängen

Hejhallå, här ligger jag i min underbara säng och väntar på att jag själv ska stänga av den här förbaskade datorn. Funderar över om jag kommer kunna andas inatt.. men det finns ju bara ett sätt att få reda på det! Testa. Så det ska jag försöka undersöka detta, haha.
Ligger också och funderar på om jag ska ställa klockan på 10.30 imorgon så jag hinner med att sola lite när det tar som mest. Men frågan är om det är så bra eftersom jag är så förkyld.. Men jag kanske mår bättre imorgon, jag borde göra de för jag har varit förkyld i några jädrans dagar nu. Nästan en vecka tror jag.
Aja, jag ställer klockan och ser efter om det är bättre med mig imorgon. Det hoppas jag! För jag vill förbättra min bränna.
Ha det gött ute i värmen! God natt med er mina söta vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0