GOODMORNING

Det blev en väldigt lyckad kväll igår! Jag, Robban och Ems tog cyklarna ner till gropen. Johan kom också dit. Bad, snack och alla tyckte jag var pucko.. fast nä haha. Drog hem runt 11 tiden. Då gick jag hem till syrran och kikade på film där.

Nu sitter jag (glasögonormen) här. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Antingen läsa bloggar eller kolla på någon film som jag och mamma hyrde. Eller så ska jag duscha. Hm.. från att inte ha någon aning om vad man ska hitta på till att inte kunna välja, konstigt haha. 
Aja, någonting av de blir det iallafall.  

Ikväll hoppas jag på en ännu mysigare kväll. Jag, Ems, Robban, Jonte och Johan ska till gropen igen och grilla (tror jag). Vi får la se hur det blir...

En bild på mig&Robban från gårdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0