Fredag 9 Juli 2010

Sov inge bra inatt. Såå varmt... Vaknade kl. 11 tror jag. Har setat ute idag första gången sen i måndags. Satt i skuggan, men det är lika varmt ute som inne. Tror fasiken att det är varmare inne för där blåser det inte. Björn och Johanna har varit här och fikat lite.
Ikväll hoppas jag på att det är något bra på tv'n. Det är ju trots allt fredag. Aja, vi får la se.
Känner mig faktist lite bättre idag, tror jag. Har tagit ipren och strepsils så det kan ju vara därför men hoppas att jag blir frisk efter helgen iallafall. Då blir det BAD&SOL för mig!!! Åh, jag längtar. Vill inte sitta inne och uggla hela dagarna. Trist. Nu ska jag fortsätta att lyssna på musik och chatta med folk på msn. Det låter nice tycker jag.
Hörshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0