25Augusti

Gick hem till Malin efter skolan. Vi gjorde våfflor, eller vi försökte med det iallafall. De blev brända haha.
Hon spelade gitarr och sjöng, satt vid datorn och sådärnt. När jag kom hem till pappa åt jag kvällsmat och sedan började jag plugga lite. Har sutti i 1 timma och fattar typ lika mycket nu som jag gjorde innan, alltså inte mycket..
Jag tycker inte detta ämne är nå roligt. Imorgon bitti ska vi ha muntlig redovisning i liten grupp. Det skulle ta 1h ungefär. Undrar hur det kommer gå, haha.

Efter det skulle vi tydligen se på film resten av dagen fram tills 14? Värt...
Nu sitter jag iallafall nyduschad i soffan och kikar på Fångarna på fortet. I nästa pause ska jag göra lite te och gosa ner mig i soffan med mitt täcke höhööö.

Nu räcker det för min del! Kanske skriver liiite senare.
Annars, god natt med er.

Jag älskar mina underbara favorit tjejer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0