Tillsammans Blir Vi Bäst!

Jag och Mallan sprang eller ja.. joggade heela spåret idag i denna värme. Snacka om att det var hur jävla jobbigt som hellst! Men vi peppade varandra jätte bra och därför klarade vi det. Jag älskar dig gumman.
När vi hade sprungit klart så satte vi oss ner på backen ett tag. När jag skulle ta ner min tröja som hade åkt upp så såg jag något rött som var ungefär 8-9cm. Fick så mycket panik att jag fick tårar i ögonen och började skrika!!! Mallan fick också panik och sköt iväg den. Det var en tusenfoting. Den var stor, röd och hade en typ vinröd rand på ryggen. ÄCKLIGT......
När vi kom hem drack vi vatten direkt och sedan cyklade hon hem. Då kollade jag på mitt golv och såg hur mycket kläder de låg där+ mina nya. Fick liksom inte in allt i min garderob. Nu håller mamma på att fixa så att jag får en till stång där jag kan hänga mer. GOOOOD!
Sedan vidare hem till pappi och pratade med honom ett litet tag och när jag kom tillbaka hem till mamsen duschade jag.

Nu sitter jag här och njuter av min ploppglass och har musik i öronen. Fett nice!
Ni får se på två söta bilder från idag


Kommentarer
Postat av: mallsing

Älskar dig gumman. Utan dig hade jag aldrig orkat i den där jävla värmen alltsååå! PUSS på en mysig dag<3333333

2010-08-05 @ 22:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0