ONSDAGEN

Nu har jag tagit spruta, klippt mig och även shoppat!! Sprutan gjorde ooont, har fortfarande ont i min stackars arm..... håret blev kort, men inte slitet...... buhu. De ända roliga var shoppingen, rea rea rea. Puss på det!
Kan säga att de skulle ha gått på ungefär 1100:- men istället betalade jag ca 400:-. Fett nice bre. Dock var det inge rea på h&m där jag också inhandlade lite grejer från. Men billigt iallafall. (visar de jag köpte någon dag framöver).
Jag&mamsen åt sallad på Vivaldi, smaskens var det.
När jag kom hem ringde jag upp Mallsen som ringde tidigare och fråga om jag ville träffa henne. Jag började också leta efter min cykel, var på väg hem till pappan min när jag kom på att den var hemma hos min syster.
Så dit kom Mallan. Vi cyklade till kina och satte oss och snacka en stund tills hon började frysa.
Då åkte vi hem till mig. Käkade kladdkaksdeg(enligt mig)&kladdkaka och kikade på tv. Efter ett tag drog vi hem till syrran och kikade på den underbara lilla ängeln som befinner sig där. Så sööööt så jag dör. Hon blir bara sötare och sötare för varje gång jag ser henne!!

Nu ska jag lyssna på muzik lite till och facebooka.
En sak som är bestämt nu är att jag&Mallan ska ta en runda i spåret imorgon. Det gillas stort!



Sov så himla gott, vi hörs imorgon. Kramar♥


Kommentarer
Postat av: MALINPEZ

Okej, skulle bara testa hur det blev HAHAHA. MALINPEZ va inge fint tyvärr.



Puss på dig min fina, spåret imorn dårååå. Kommer flåså sönder dig så att du vet det, helt sjukt dålig min kondis har blivit. Men aja, dagen/kvällen var helmysig i love y000u!!!

2010-08-05 @ 01:43:40
URL: http://mmalinjuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0