Flugorna älskar mig....


Nu kommer en liten historia.... När jag var mindre och lekte med min vän Malin i hennes lusthus hittade jag en fluga som inte kunde flyga. 
Konstig som jag var så tog jag iallafall med mig den hem. Gjorde ordning en låda med massa hål i och la i gräs och massa grejer. Visste inte alls vad en fluga åt så jag kommer ihåg att jag la i en sockerbit och satte flugan på sockerbiten. Jag döpte honom till Herbert och skrev de ovanpå lådan med en svart, fet penna.
Jag gjorde allt med flugan, åkte till och med sparkcykel med den.
Tanken var den att jag skulle försöka få Herbert att kunna flyga igen, men icke... han dog. Men jag gjorde allt för att den skulle leva! Några dagar höll jag honom vid liv. Bra jobbat Elin!

Därför tror jag att alla flugor älskar mig just nu. Alltid när jag sitter här vid datorn på kvällen så kommer det alltid två flugor och börjar krypa på mig.... nu tycker jag inte synd om flugorna, utan jag tycker de är äckliga.
De kan liksom ha setat i kossans skit eller något äckligt. Eller så kanske de tycker att jag luktar skit haha....

Kul inlägg va?!?!? haha jag är trött.
(föresten, ser ni att det står "EL IN" på bilden? jag som har fixat. Så snyggt)

Kommentarer
Postat av: malin

HHAHAHA du är så söt! Kommer ihåg när du ba höll den i handen och skulle ta med dig den hem hahah. Jag ba wtf? HAHA. GULL

2010-08-05 @ 11:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0