Elin Försökte Leka Hjälte

mamma kommer till mig och säger:hörde du??
jag:ja, jag hörde något men var det inte fönstret som slog igen då?

vi kollade på fönstret men det var fortfarande öppet. mamma kollade vid dörren och såg att brevlådan stod helt öppen.
mamma säger:ELIN, brevlådan står öpppen!!!
vi smyger fram till dörren och jag sätter örat emot. mamma står bakom mig och kollar. jag tar tag i handtaget och ska försöka öppna dörren hastigt så att den som står där ska bli rädd. men det gick inte så bra. dörren var låst och jag slår armbågen i någonting. haha...
vi hör att yttedörren stängs och sedan plingar det på dörren.

vi öppnar dörren och där står mats med ett leende på läpparna. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0