Den 16 Augusti 2010

Ibland vill man bara få bort allt jobbigt i livet. Bara hoppa över några år så att allt sedan är bra.
När man är ensam och ingen ser, det är då de kommer tårar. Som när man kollar på någon film som man kanske känner igen sig lite i. Bara de minsta lilla så bildas det en liten sjö och sedan sen blir det till ett stort hav. Bara rinner och rinner, utan att veta varför. Efter det är allt bra, man kan inte få ut en skvätt på flera dagar.
Rätt konstigt tycker jag.

Idag har jag varit hos farbror doktorn. De tog febern, tog halsprov och stack mig i fingret, aaj!
Det visade sig att jag fortfarande bara har ett virus. Ingenting de kan få bort, utan det går bort av sig själv. Men näär?? Gärna nu!!
Efter besöket där har jag gjort som i 4 dagar nu.. legat i soffan och kollat på filmer. Men de är skönt de å, eftersom jag inte orkar göra något.

Nu ska jag hämta 1L vatten och efter de lite till. Jo, jag är duktig på att dricka vatten!
Till de blir det också en barnfilm som jag inte har sett (Det är sådant som man inte växer ifrån) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0