Den 11 Augusti 2010

Vi hade det jätte roligt igår. Först åkte jag och Emmelie (min kusin) massa karuseller och vid 18:00 så gick vi till skansen. Väntade där i ungefär 1h. Sedan började Allsång på skansen.
Ibörjan av pogramet så stod det en gubbe bakom oss som sjung och håll på, jag höll på att dö haha!
Vi hade en vakt som stod framför oss, varje gång han kollade på mig så slog mamma mig i ryggen. Han kollade inte bara en gång... haha.
När det var slut så åkte vi till stationen, där gick vi in på pressbyrån och köpte lite saker. Där var också den roliga gubben i kassan (ni tjejer vet vilken) hahah, hare. Sedan satte vi oss på tåget och åkte hem. Vi alla var trötta efter en lång dag med mycket skratt.

Nu måste jag skynda mig! Om 1h 30min kommer min mamma och hämtar mig. Jag ska till doktorn igen... Mina halsmandlar har svullnat igeeen. Har inge ont i halsen, men eftersom jag har varit sjuk nästan hela sommarlovet.
Jippie, min vanliga tur.
Efter det ska vi köpa present till Vanessa Prinsessa som fyller år imorgon. Sedan hem till syrran, dit kommer min faster och kusin för att kika på söta Vendela. Vid 6-7 ska jag och mamma på visning. Vi kanske inte ska flytta, men vi vill kika.
Direkt efter ska vi hem till min moster och fira henne och min mormor.
Fullbokat schema idag!
Bye


Kommentarer
Postat av: malin

OH MY LORD??? fan va coolt att träffa han :D:D:D:D:D

vill också träffa pressbyrån gubben. fan så nice! :D

PUSS

2010-08-11 @ 15:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0