20:03

Jag var som sagt på marknaden med Mallan&Ems. Det fanns inget roligt där, men vi köpte var sin flottig våffla med sylt och grädde. Mums fillibabba!
För att vara duktiga flickor och gå bort våfflan lite, så tog vi våra ben och gick med de enda till mc'donalds vid stenby. Jag måste ju säga att vi inte hittade dit direkt, vi gick lite fel ibland hihi..
Men tillslut kom vi fram. Köpte Milkshake och satt där och pratade. MYS! Vi tänkte vara ännu mera feta sååå innan vi gick ut därifrån så köpte vi en hamburgare var som vi tog med oss höhö. Vi gick till hökan, sedan orkade vi inge mer. Malins mamma kom och hämtade oss.

Detta ska jag göra ikväll: Gå hem till syrran ett tag, fixa min garderob (fortfarande kläder överallt), duscha, mys i soffan med en stor kopp te och kanske macka. TV medans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0