Ξ 22:26

Jag och Brallan tog bussen 12:15 ner till stan. Åt en god sallad å Vivaldi och sedan efter en stunds shoppingrunda gick vi och fikade. Har fikat två dagar i rad nu, börjar känna mig som ett svullo.....men det är lov, får skylla på det hehe!
Vi tog bussen hem som gick typ 16:00. Snacka om att jag hade ont i fötterna, eller snarare högerfoten..är inte van med mina nya snyggingar till skor. Men men, strunt samma. Jag har haft en sjukt trevlig och mysig dag med min vän MallisBrallis!
Hoppas att ni har haft en lika bra dag, kramar


Kommentarer
Postat av: malin

Älskar dig min bästa pez. Hade en supermysig dag jag å!

Hahah kan inte sluta tänka på den där killen som gick förbi när vi satt och fikade, han med dom där fula brallorna som han hade dragit upp till ryggen :(:(:( sååå ful!!

2011-03-03 @ 14:12:49
URL: http://mmalinjuhliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0