Lördag

Tjatja!
Igår drog jag, Becka, Malin och Malva på stan vid 12. Vi shoppade och åt mat på spicy!
Åkte hem med bussen 16, Malin följde med mig hem. Kallt som tusan var det ute så direkt när vi kom in fyllde vi i varmt vatten i badkaret och satte på oss ansiksmask.
Jag och Malin i ett litet badkar, hmmmm mysigt! haha...
Sen kom mamma hem med sallad till oss. Vi slängde i oss de, sen drog vi hem till Robin och kollade på Paranormal activity 2 med ett coolt gäng! Skit bra film!

Gick upp 10 i morse och gjorde mig iordning. Vid halv 12 kom Frida&hennes fader och hämtade upp mig, sedan drog vi vidare till Real gymnasiet för att se om det var någonting för oss.
Vi båda tyckte att den verkade bra. Men jag vet inte riktigt ännu... vill se på några andra gymnasium också innan jag väljer!

Snart kommer min mamma hem med grönsaker, dipp och annanas. Det blir mys framför melodifestivalen med mamsen ikväll!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0