7September

Började morgonen med ett samtal från Emma, "Hej, är du klar?".
Jag vaknar till och kommer då på att jag har försovit mig.. saken är den att jag aldrig har gjort de förut, haha. Tror att jag glömde ställa klocka, men jag kommer inte ihåg. Då fixade jag mig och var i skolan på 25 minuter. Bra gjort där Elin! Men belv bara 10 minuter sen, men ändåå.
Seg dag i skolan, ont i huvudet idag också.. Kanske måste börja använda mina glasögon egentligen, men de vill jag ej ju.

Slutade skolan 14:10 då rullade jag hem och började plugga lite engelska, spanska och kemi.
Åkte på visning igen sen för att kika lite mera och sååå. Vi får se hur det blir.

Nu på kvällen började ju Idol också. Så himla roligt att se på de som gör bort sig! Detta kommer bli ett bra år med många bra "artister" tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0