Onsdag 16:37

Tjolahopp!

Bloggade ingenting igår pga. jag inte hade någon ork.
Men idag är jag tillbaka igen, dock kommer det inte bli så mycket men mer än igår iallafall.

Igår: Gjorde som alla andra dagar.. först skola, hem, datorn, gjorde korvstroganoff och ris. Fick bedömningen "den här var godare än min" av mamma. Bra! Senare på kvällen blev det pluggning, som vanligt.

Förresten, igår på fm var Emerich Roth hos oss. Han berättade om att han var med i andra världskriget och hur han hade det under tiden. Alla blev nog chockade när han sa att han hade varit 175 cm lång och vägt 34 kg. Helt otroligt.
Nu är han 86 år gammal (om jag kommer ihåg rätt) och åker runt och föreläser på olika skolor. Det är inte många som fortfarande åker runt och föreläser så vi fick en bra chans!
Det var också två andra killar som var där och pratade, Kalle och Patrik.

Nu har jag skrivit rent svenskan och snart kommer nog min moder hem. Då ska jag äta, är super hungrig, och sedan tv/plugg eller något liknande. haha.
Kemi prov imorgon!! det kommer nog gå sämst...

Kommentarer
Postat av: Linus J

Kommer gå bra Elin tro på dig själv så kommer det gå jätte bra :) håller tummarna

2010-10-13 @ 21:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0